Често задавани въпроси - Theiatahani

Често задавани въпроси

КАКВО Е ТАХАН?

Думата тахан (също и тахън) идва от арабската дума طحينة, която означава „да смеля“. Най-старите документи, в които се споменава таханът датират от преди 4000г. В самото начало таханът се е правел единствено от сусамови семена (предварително накиснати във вода и след това смлени).

В днешно време тахан правим от всякакви ядки и семена, които след смилане добиват полутечна консистенция. Крайният продукт има прекрасен вкус и е полезен за организма. Благодарение на консистенцията си таханът щади храносмилателната система.

КАК СЕ КОНСУМИРА ТАХАН?

Таханите Theia’s Tahini са подходящи за директна консумация, както и за влагане в различни рецепти като сурови и печени сладкиши, торти, кремове, смутита, сосове за салати и ястия.

В нашата рубрика „Рецепти с тахан“ ще намерите рецепти с различни вкусове тахан за своите кулинарни приключения.

СЛАДЪК ЛИ Е ТАХАНЪТ?

Таханите имат сладостта на ядките и семената, от които са направени.

Ние не добавяме захар или други адитиви.

Ако намирате таханите за недостатъчно сладки, добавете мед, стевия, петмез или друг подсладител, за да се насладите на върховните му качества.

ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ ТАХАНЪТ?

Таханите са подходящи за всеки човек, който не страда от алергия към даден вид ядки. Ние не добавяме консерванти, захар или други адитиви, затова могат да се консумират от малки и големи лакомници.

Сред клиентите ни има бременни жени, майки, деца, възрастни хора, подрастващи, спортисти и атлети, спазващи хранителни режими с цел отслабване хора, а и ние самите.

ЗА КОГО НЕ Е ПОДХОДЯЩ ТАХАНЪТ?

Тъй като таханите ни са направени от ядки и семена, не ги препоръчваме на хора, страдащи от алергии към даден вид ядка/семе.

Често ни питат коя ядка е най-силният алерген. Това е фъстъкът.

Не препоръчваме таханите да се консумират и от бебета и деца, които не са захранвани до този момент с ядки. Ако имате съмнение за алергия, консултирайте се с лекар.

КАК МОГА ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА НА ТАХАН?

Постарали сме се да улесним максимално процеса, затова Ви предлагаме един от следните методи:

  1. Като направите поръчка през онлайн магазина;
  2. Като изпратите съобщение във фейсбук страницата;
  3. Като изпратите електронно писмо до sales@tahini.bg;
  4. Като позвъните на +359 88 2 28 72 11 (Татяна от Theia’s Tahini).

НЕ МИ ХАРЕСВА ТАХАНЪТ. МОГА ЛИ ДА ГО ВЪРНА?

Веднъж отворен таханът, той не може да бъде върнат.

Имате право на преглед при получаване на пратката. При отказ на поръчката, транспортните разходи в обратна посока са за Ваша сметка.

КЪМ КОГО МОГА ДА СЕ ОБЪРНА, АКО ИМАМ ВЪПРОСИ?

Препоръчваме да зададете въпросите си като ги изпратите на tatyana@tahini.bg

Ще получите отговор в рамките на един работен ден.

ИМАТЕ ЛИ ФИЗИЧЕСКИ МАГАЗИН?

Нямаме физически магазин. Оперираме изцяло онлайн.

За да се запознаете с нас, последвайте фейсбук страницата ни, където публикуваме информация за участия и събития.

КЪДЕ ДОСТАВЯТЕ ТАХАН?

Изпращаме поръчки до всички населени места в България, както и в Румъния, Гърция, Великобритания и Германия.

Можем да доставим тахан и до други точки на света.

Изпращаме поръчките си чрез логистичния ни партньор СПИДИ.

КОЛКО СТРУВА ДОСТАВКАТА ЧРЕЗ СПИДИ?

Условия за доставка до офис на СПИДИ или посочен адрес в България (в сила от 01.03.2017г.):

– За поръчки до 34,99лв. цената на доставка е 3,50лв.;
– За поръчки над 34,99лв. цената за доставка е 0лв.

За доставки извън територията на страната, моля да се свържете с нас.

КАКВИ СА УСЛОВИЯТА ЗА БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА?

Безплатна е доставката на тахан в следните случаи:

  1. При поръчки над 34,99лв. с доставка до офис на СПИДИ цената за доставка е 0лв.;
  2. При поръчки над 34,99лв. с доставка до адрес цената за доставка е 0лв.

МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ДОСТАВКА ЧРЕЗ ДРУГ КУРИЕР?

Да, възможно е да изпратим пратката Ви и чрез посочен куриер. В такъв случай доставката на тахан ще бъде за Ваша сметка без значение стойността на поръчката.

КОГА ДА ОЧАКВАМ СВОЯТА ПОРЪЧКА?

Срокът за доставка на поръчки до посочен адрес е 2 работни дни. Ще получите потвърждение чрез електронно писмо при изпращане.

Срокът за доставка на поръчки до офис на СПИДИ е 1 работен ден. Ще получите потвърждение чрез електронно писмо при изпращане.

Поръчки, направени след 13:30ч. в текущия ден се обработват и изпращат на следващия работен ден.

Не се изпращат поръчки в събота и неделя, освен ако няма предварителна уговорка с клиента.

КАКВИ ДАННИ ТРЯБВА ДА ПРЕДОСТАВЯ ПРИ ПОРЪЧКА?

Работата ни с куриери изисква да посочите две имена на получател, телефонен номер за връзка с получателя и конкретен офис или адрес за получаване.

КАКВО ДА ПРАВЯ В СЛУЧАЙ НА СЧУПВАНЕ ИЛИ ПРОТИЧАНЕ?

Макар и рядко, разтичане или счупване на буркан се случва.

Важно е да знаете, че всяка пратка е с опция ПРЕГЛЕД, което означава, че при получаване от куриер, имате право да отворите картонената кутия.

В случай на счупване или разтичане, НЕ ПРИЕМАЙТЕ ПРАТКАТА. Куриерът е длъжен да състави двустранен протокол за повредена пратка. Така ние ще получим застраховка от логистичния партньор, а Вие ще получите нова пратка без да се налага да заплащате втори път.